Ingenting

Jaha så har Kent börja göra disco! Fick en smärre chock när jag lyssnade på singeln och insåg att det fanns tre olika versioner av samma låt, mixade som disco/trance. Alltså det är säkert hmmm hur ska jag säga det... bra (?) låtar i sitt sammanhang men det är så inte Kent för mig.... Jaja b-sidan var bra som vanligt och jag hoppas verkligen att skivan lutar mer åt det hållet. Väldigt spännande...... kanske lite för spännande för min smak :)

Veckan har gått fort och idag är det redan torsdag, vilket känns galet skönt. Var på ett intressant föredrag igår kväll angående konsekvenserna av en eventuell könsneutral äktenskapslag. Fanns mycket att tänka på och många intressanta tankar. Blev dock väldigt ledsen över att det verkligen finns människor runt omkring en som är så trångsynta och fast i sina egna föreställningar att de inte kan ta in andra perspektiv och åsikter. De måste leva väldigt fattiga liv.

På lördag blir det lååång sovmorgon (om katterna tillåter dvs :))


För övrigt kan jag rekommendera ett besök på Fredrik Emdéns blogg
www.detnyalivet.se Han skriver otroligt träffande om att vara småbarnsförälder. Han bloggar även nu på www.vlt.se . Ett gott skratt utlovas!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback