Utmaningar

image132


Nu har jag klarat av mina två utmaningar denna här veckan; hela historien med saneringen och intervjun. Förhoppningsvis har båda två gått bra. Har inte sett några fler odjur i alla fall....

Intervjun var intensiv, två timmar av utfrågning och diskussioner. Det visade sig att tjänsten var mer omfattande än vad som framgått i annonsen och innebar en hel del arbetsledande uppgifter, så jag vet inte om de tycker att jag är för oerfaren. Det visar sig, lät som de ville tillsätta tjänsten fort så jag behöver nog inte vänta så länge på besked. Skulle helt klart vara en grym utmaning  och förmodligen en aningen högre lön också :)
Sen är det alltid lite skrämmande att tänka sig ett steg ut i det okända, även om jag inte trivs med mitt jobb så gillar jag verkligen mina kollegor och på denna arbetsplats verkar alla rätt mkt äldre än jag så det blir nog inte samma stämning på jobbet direkt. OM jag nu skulle få det :)

Annars så har helgen varit lugn. Var helt slut i fredags och jag och Emma kollade på Idol och slappade. För övrigt så är Sam, Andreas såå mycket sämre än Patrizia som åkte ut... Igår sorterade jag alla mina kläder och på kvällen kollde jag och Tina på film. Vi såg Cashback som var en himlans charmig historia om kärlek och att våga leva livet. Idag ska jag visst hjälpa mamma att färga håret och äta middag med familjen.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback