Sanering

Jaha då är man en erfarenhet rikare, jag har fått pälsängrar i min lägenhet!!  För er som inte vet vad det är kan jag berätta att det är odjur (ser ut som silverfiskar) som äter upp kläder helst ylle och ull. Gärna fina stickade tröjor och halsdukar mm. Så nu har jag tvättat alla (menar verkligen alla) mina kläder, lakan, dukar, mattor och liknande och lagt dem i sopsäckar. Imorgon komer Anticimex och sanerar lägenheten vilket innebär att de sprutar massa gift längs med golvlisterna så man inte kan andas här på ett dygn :) Förhoppningsvis försvinner de sen.... men för att vara på den säkra sidan har jag och mamma spenderat två kvällar i rad på IKEA och införskaffat platsbackar, plastgarderober mm för att förvara kläder i så de jävlarna inte ska komma åt mina kläder om de planerar att överleva utrotningsförsöket :)

Sitter och försöker meditera över det faktum att efter helgen kommer jag ha en galet välsorterad, vältvättat och organiserad garderob men det känns sjukt irriterande just nu.... Måste dessutom inhysa kissarna på pensionat över natten och det brukar ju vara lagom populärt att stoppa in Maija i transportburen hehe.. jaja förhoppningsvis blir det bra i slutändan.  Får spendera kvällen och natten med mappa och Emma och det ska bli mysigt, blir en lite annorlunda vecka.

Intervjun är på fredag så håll en tumme!
Kommer ha en fin nytvättad kosym att ha på mig i alla fall haha

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback