Oväntat

Min dag idag:

11:29 Chefen berättar att stället jag var på intervju i fredags ringt henne om referenser
13:54 Samtal från rekryteringsföretag om att boka in intervju för ett annat jobb jag sökt (intervju bokad på måndag)
13:57 Samtal från chefen på jobbet jag sökt som erbjuder mig tjänsten. Men till en skitdålig lön och jag kommer med ett motbud.
14:52 Samtal från chefen igen som kommer med nytt bud, fortfarande skitdåligt utan möjlighet att omförhandla under hela 2008, och deras sista bud. Jag tackar nej till jobbet.
15:30 Får en stor kram av min chef när jag berättar att jag tackat nej till jobbet :)  (sa dock inget om den nya intervjun)

Känner mig lite omtumlad men ändå nöjd med mitt beslut. Lönen var ett skambud och inget jag skulle varit nöjd med. Sen var det himla skönt att jag fick en annan intervju på gång samma dag. Får se hur det slutar. Ändå rätt stolt över att de faktiskt ville ha mig av alla som sökte, sen att de var för snåla för att betala får vara deras förlust!

Kommentarer
Postat av: emma

klart det var deras förlust. alla vill ha dig. du är bäst!

2007-10-16 @ 20:15:12

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback