Göra slut

Förhållanden och relationer är riktigt svåra saker, alla har sina egna svårigheter och problem. Idag känner jag att om jag hade en "vanlig" relation till mitt jobb så skulle jag helt klart göra slut. Alldeles för mycket problem, ont i magen, ställa upp på den andre utan att få något tillbaka, huvudvärk och en förmåga att kunna förstöra en hel dag trots att man var på bra humör när man vaknade på morgonen...... Ja idag är helt klart en sån dag när jag vill göra slut med mitt jobb :)

Annars var det skönt att komma hem idag och bara lägga mig i soffan med kissarna, tända några ljus, dricka en kopp te och försöka glömma världen utanför en stund. Imorgon ska jag och mamma ta en shoppingrunda och göra av med lite lön haha.. sen blir det en lugn kväll i tv-soffan. På lördag väntar fest i Sthlm och så ska jag sova hos Johanna & Maria. Ska bli kul att få träffa dem lite och deras lilla Lucy. Hoppas på en kul fest i alla fall. Behöver helt klart lite nöjen i mitt liv för tillfället!!


Kommentarer
Postat av: emma

dags att uppdatera nu, sis!

2007-11-01 @ 17:56:46

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback