Cirkeln sluts

Beslutet angående jobbet i Eskilstuna känns fortfarande helt rätt. Ser fram emot intervjun på måndag i Stockholm nu, ska bli spännande att få veta lite mer om den tjänsten och vad den innebär. :)

Igår var det äntligen middag med Lisa och Lotta. Det blev Hambergs Fisk (jag fick ju bestämma) och skaldjursfat :) Det är verkligen hur gott som helst (något suddig bild tagen med min mobilkamera)

image133


Vi reflekterade lite över hur lustigt det är att inget blir som man tänkt sig. Under studietiden hade nog ingen av oss gissat på att vi skulle jobba med det vi gör idag :) Inte som vi tänkt men bra ändå!

Satt på bussen hem sen och lyssnade på Kents nya skiva Tillbaka till samtiden och det är alltid spännande att höra en ny skiva med dem för det är alltid något nytt... och den här gången gick det inte på samma sätt rakt in i hjärtat. Som vanligt mycket bra men inte den bästa skivan min bok. Ska dock bli otroligt kul att se dem live sen i november! Av låtarna på skivan gillar jag Columbus och Ensammast i Sverige mest tror jag... Vad tycker ni?

Resten av helgen blir nog hyfsat lugn. Ska pyssla lite här hemma, umgås med kissarna som verkar ovanligt gosiga just nu, komma ut och få lite frisk luft skulle inte vara helt fel heller...

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback