Tillbaka till vardagen

Tänk vad en vecka kan gå fort men ändå hinna innehålla så mycket :) Det har varit underbart att vara ledig. Nu känns det i alla fall rimligt att jag orkar de fyra veckor som är kvar till jul.

När jag får distans till mitt vardagliga liv så kommer det alltid massa tankar och funderingar fram som inte riktigt orkas med i vardagsstressen. Att tänka har aldrig varit skadligt :) men det är lite frustrerande att det jag tänker på och vill förändra i mitt liv inte riktigt ligger i min makt att göra något åt. Svårt att skaffa fram ett nytt jobb själv...

Jag har i alla fall fått ny eld i glöden till min kärlek till Kent. Lustigt hur mitt förhållande till det bandet och musiken kan liknas vid en kärleksrelation. Jag var så galet nervös innan konserten men sen var det som att återse en gammal kärlek. Nu är det underbart att sätta på sig hörlurarna och svepas iväg av musiken. Finns många minnen där. Mina minnen. Annan musik av andra artister har blivit lite förstörd av att den för alltid kommer förknippas med personer jag inte vill minnas på det sättet längre. Med aldrig Kent, det har alltid varit min musik......


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback