Changes

Helgen i Stockholm blev jättemysig. Johanna och Maria har en superfin lägenhet med en tillhörande gosig liten Lucy :) Galet liten katt i jämförelse med mina dock haha. Saras fest var också himla lyckad, kände inte alls många där men hon har väldigt trevliga och intressanta kompisar. Och hon hade hittat en grym dj! Kul med riktigt bra dansmusik!

image134


Jag och Tina var hemma hos Eva i veckan på vinkväll i hennes superfina lägenhet! Åt massa gott och snackade. Typiskt att när jag väl flyttat hit och vi börjar umgås igen ska Eva ta sitt pick och pack och dra till Sthlm :) Nåja det är ju faktiskt inte såå långt bort ändå eller hur?

image135


Och nu så är det då äntligen helg igen för jag är ledig imorrn! Grymt skönt med en kort vecka. Fördelen med att jobba statligt: halvdagar och fri flex :) Ska gå på afterwork imorrn (utan att ha jobbat dock :) men sen blir nog helgen lugn.

Jag tror för övrigt att jag har förlorat kampen om mitt sovrum. Maija har väckt mig klockan fyra de senaste två veckorna med att kraffsa så dörren och jama, och det hela börjar bli lite för slitsamt. Så ikväll ska jag göra ett försök att dela sovrum med kissarna och se om det går bättre :) Mina små vildar!

image136



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback