You make me feel alive

Inflyttningsfesten blev riktigt lyckad. Kul att så många kunde komma!
Emma och Maria var här innan och hjälpte mig att fixa ordning, bland annat den godaste bål jag lyckats blanda ever :) och som blev väldigt uppskattad.

image96


Sen var det utgång på Blute Moon vilket var helt okej men antingen var jag för nykter eller så var bara folk allmänt dryga igår för jag blev sjukt irriterad på alla slemmiga killar. Suck det är så synd att på ett ställe som tar in så mycket folk är de dryga man kommer ihåg.... Tror Tina har rätt i att en gång av tio har man så kul som man önskar när man går ut, hehe tror vi börjar bli gamla eller nåt. Som alltid så var det roligast innan och det var kul att ha fest hos mig, blir nog favorit i repris snart!!

image97


Idag har jag varit hemma hos mammsen och pappsen och solat såååå skönt. Vi lyckades också hitta en soffa till Emmas nya snygga rum och sen blev det firande av Mors dag med grillning och rabarberpaj mums!
Nu är jag grymt trött och det blir nog en tidig kväll ikväll om jag ska orka med jobbveckan som väntar. Har varit så mycket lediga dagar på senaste tiden att det känns ovant med en helt vanlig jobbvecka.... Ska bli kul att se om de lyckats flytta kontoret nu, och om jag kommer ihåg att gå till nya stället imorgon bitt :))

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback