Take me by the hand

Igår firade vi mammsen som fyllde år, blev god mat och fina presenter. Skönt att se att hon verkar må lite bättre nu. Fy sjutton vad otrevligt det verkar att ha bältros, något jag definitivt kan hoppa över....



image92


Det går framåt med Emmas rum också, eller mitt rum som ska bli Emmas stora rum :) Nu hade den snygga tapeten kommit upp och idag ska vi ta en sväng till Ikea. Kommer bli så snyggt!

image93



Och nu är man då ledig i fyra dagar, vilket känns grymt skönt. Inget spciellt planerat och det är tråkigt att det inte är bättre väder men då får man hitta på annat skoj. Ska ta tag i lite saker som blivit liggande och passa på att träffa lite vänner.


Ikväll spelar Lisa Miskovsky på Sigurdsgatan och jag skulle jättegärna vilja gå men plånboken tycker inte det är någon bra idé, surt. Hon ska visst uppträda utan sitt band vilket vore kul att se, tror nästan hon är ännu bättre då. Får trösta mig med att lyssna på skivan istället.....


Börjar smida lite planer inför inflyttningsfesten nästa vecka och insett att jag behöver införskaffa en bålskål... hmmm inte nåt man använder varje dag direkt :) Verkar som det kommer en hel del folk och jag hoppas att det kommer bli en riktigt kul kväll.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback