som väntat

image91

Kan inte säga att jag blev jätteöveraskad av resultatet Eurovision .... hela tävlingen går ju numera ut på att rösta på sina grannländer, gäller även de nordiska länderna, och det verkar inte spela någon som helst roll vad det är för låt. Hur förklarar man annars att de 
italienska sjungande (?) letterna kom före Sverige :) Tror det är 
helt kört för oss i den här tävlingen tyvärr om inte ens The Ark kan placera sig på topp tio. De var i alla fall lika grymma som vanligt och man blir ju så glad av att titta på Ola :)





Annars var helgen mysig, ett års kalas för Tilda i lördags med hela släkten. Supermysigt och hon är så söt  :) Verkade gilla min anka också hihi

image90



Nu väntar en kort jobbvecka igen vilket ska bli hemskt skönt. Inga speciella planer för helgen sen men kan tänka mig att jag får hugga in när båten ska sjösättas på söndag. Mamma fyller år på onsdag så då blir det kalas. Lyckats hitta presenter till mamma, pappa och Emma nu, känns bra. Hoppas de kommer gilla dem också.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback