regnvåt asfalt

Inledde veckan med att vara sjuk vilket alltid är lik kul.... lyckades tajma den dag då tvn var avstängd också så jag kunde inte ens fördriva tiden med en massa dåliga såpoperor :) Som tur var så tillfrisknade jag hyfsat fort. Tror det har varit lite mycket på senaste tiden och kroppen inte riktigt orkar med.... kroppen och själen hänger ihop mer än vad vi tror ...

Utvecklingssamtal med chefen idag där jag bedyrade att jag vill vara kvar och fortsätta jobba inom organisationen... hmm kändes ju lite oärligt men just nu vill jag ju det när jag inte har något annat. Hon är nöjd med mig i alla fall och sa att hon är rädd att förlora mig i och med att jag flyttat till Västerås. Vi får väl se vad som händer...

Ikväll är det väldigt lugnt, myser framför tv med kissarna. Imorgon blir det ettårskalas för lilla Tilda och sen blir det schlagerkväll med pizza hos familjen. Det ska bli väldigt kul att se hur det går för The Ark. Efter semifinalen så är jag skeptisk till att Europa förstår bra musik. Men det spelar ingen roll hur det går för dem de har en speciell plats i mitt hjärta ändå..

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback