Vår :)

I onsdags var det bowling och middag med jobbet. Himla kul kväll trots att jag kanske inte är någon stjärna på bowling direkt :)

image77


Nu är jag i Västerås och har idag fått nycklarna till lägenheten och skrivit på ca 30 olika papper med lån och grejer. Strax ska vi iväg och handla färg och annat kul, sen drar det roliga igång :)


Har hunnit sola lite på altanen och det är ljuvligt vilket väder det är, får klara sommarvibbar :)  Vårblommor överallt. Och nu är jag ledig i elva dagar... kan knappt fatta det hihi. Ringde från jobbet idag och det är tydligen lite kaos och jag är så glad att jag inte är där :)

image78

Kommentarer
Postat av: Anonym

Hej! Va roligt att läsa lite om ditt liv! Du ska flytta tillbaka till Västerås alltså? Spännande! eller? Min kusin Cissi flyttar dit snart hon med, så nu kommer man nog fara dit oftare. Kanske vi kunde ses någongång? Jag har en kompis i Enköping med 2 hästar. Tänk om du kunde följa med mig dit ngngång! Det skulle vara helkul!

2007-04-03 @ 19:14:40
Postat av: Petra Bergquist

ja, det där inlägget om hästarna var från mig, Petra, alltså. Det kom visst inte med...(fd Axelsson)

2007-04-03 @ 19:15:51

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback