there will be a day

Ja förra helgens utgång blev väl inte riktigt sådär super som det var tänkt.... eller kvällen var grym till någon idiot snodde Lottas glasögon inne på tjejtoaletten på BJ. Man upphör aldrig att förvånas över hur dumma i huvudet en del människor är. Så då försvann lite av partystämningen kan man väl säga.... så vi åkte hem.... utan att dricka vatten eller äta och jag mådde inte såå bra i söndags :) Jaja bättre lycka nästa gång.

Veckan har varit helt okej. Till slut blir det bara så mycket på jobbet att jag nästan inte blir stressad längre. Bara inse att man alltid kommer ligga lite efter och göra det bästa utav det. Blir lite lättare av att jag hittat två jobb som jag ska söka i helgen tänkte jag. Båda verkar väääldigt intressanta. Kan man ju alltid dagdrömma lite om det istället för att få panik på jobbet :))

Om ni brukar vara hemma vid 18 tiden på vardagskvällar så tycker jag ni ska kolla in repriserna av Ally McBeal som går på TV4+. Vet inte riktigt vilken säsong de är inne på men det är precis nu som hon träffar Larry (spelas av Robert Downing Jr) och när serien var som bäst. Rekommenderas.
image74





I helgen blir det till att packa, städa och tvätta.... ska åka med Lotta till Bauhaus imorgon och köpa massa flyttkartonger. Nu börjar det bli verkligt. Fick hem en massa papper idag med adressändring, nytt telefonnr och sånt. Hmm snart Västeråsbo igen *ler*
(Planeras för inflyttningsfest i maj också så håll utkik efter en inbjudan)

Kommentarer
Postat av: emma

då är jag alltså tvungen att börja kolla på ally igen. för den här delen av serien kommer jag ihåg som den bästa.

2007-03-22 @ 23:36:16

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback