Rätt låt vann :)

Helg hemma hos familjen i Västerås. Idag har vi shoppat möbler en soffa och matbord + stolar har det blivit och jag är sjukt nöjd :) Lite tråkigt när man shoppar möbler att man inte får hem dem på en gång. Får hålla mig till tåls några veckor till. Sen får jag äntligen fixa iordning i MIN lägenhet ;)

Ikväll har det varit schlager för hela slanten. Och japp RÄTT LÅT VANN :D
Jag blir så himla glad av att se Ola Salo, jösses vilken utstrålning han har.
Men tyckte det var en hel del bra låtar i år , Måns var söt :)  Rätt kul att höra att alla artister var rörande överens efteråt att rätt låt vann. Vad ska de säga iofs när både juryn och folket gav The Ark högst poäng. Ska bli kul att se hur det går i Eurovision sen.

image68


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback