I've never been mean, never been as bad as it may have seen

Ah äntligen fredag! Efter en riktigt slitig och jobbig vecka på jobbet så satt en riktigt slappkväll med Sofie, en bra film och godis, riktigt fint.  Det har varit många komplicerade ärenden och jobbiga människor på jobbet den här veckan och det gör att jag hamnar efter med allt annat som ska göras så stressen flåsar en i nacken. Så just därför tog vi en långlunch vid ån idag och drack kaffe :)

image73



Premiären av Grey's i onsdags var grym! Vidhåller att det kommer bli Derek till slut men det är klart att det inte kan för lätt då skulle det inte bli någon serie ;) Haha sen har jag insett att Finn spelas av Chris O'Donnell vilket jag inte fattat förut... men han är inte ett dugg lik sig från när han spelade i De tre musketörerna.... alla blir vi äldre.

Imorgon blir det nog utgång om alla står på benen efter diverse förkylningar och influensor. Var ett tag sen och det ska bli riktigt kul att få gå ut och parta. Nästa helg blir det nog mest städning och packning så jag får passa på :) Och sen kommer jag bo i Västerås! Inte för att det betyder ett slut på utekvällarna i Uppsala dock ;)

Läste i tidningen idag att Svenska kyrkan ska låta homosexuella gifta sig i kyrkan. Måste säga att jag blev väldigt överaskad att de fattade det beslutet redan. Trodde det skulle ta längre tid ... lär nog bli en hel del protester inom kyrkan men vilket steg de tar. Modigt och nödvändigt. Vet att det är en önskedröm men det vore ju bra om frikyrkorna kunde följa efter... öppna upp mot ett lite mer tolerant samhälle.....

Kommentarer
Postat av: Anonym

Ska jag berätta om och vem Meredith väljer?! Jag sitter nämligen inne på svaren. ;)

Hoppas allt är bra med dig, vännen! Och att det snart lugnar ner sig på jobbet. Vi fick i torsdags reda på att MSU läggs ner och att våra "kärnuppgifter" (otroligt diffust...) flyttas över till Skolverket. Jag känner mig inte så orolig trots allt. Jag jobbar med ett reg. uppdrag som ska fortgå i minst två år. Men det kan nog bli ett märkligt år på myndigheten...

När får vi komma på inflyttningsfest till V-ås?

Stor kram
Ida

PS. Himla skoj och läsa bloggen din och bli lite uppdaterad.

2007-03-19 @ 19:35:11

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback