You´re the best

Igår var det fest hemma för Emma och pappa som fyllt år. Grillning för hela slanten och det kändes som sommar!  De verkade båda mycket nöjda över sina presenter :)

image98


Mysig kväll blev det som vanligt när vår släkt samlas och jag är definitivt helt kär i mitt lilla kusinbarn Tilda, finns nog ingen sötare bäbis tror jag :)

image99


Emmas rum är nu klart och det blev verkligen hur snyggt som helst, där kommer hon ha det bra. En egen tvåa i villan med badrum och pool i trädgården på sommaren haha, Ivo undrade om hon skulle få hyrehöjning nu :) Ikväll ska hon ha fest så mammaoch pappa ska sova hos mig. Jösses vad bra hon har det ibland, vi måste ha de snällaste föräldrarna i världen tror jag... Jag och pappa ska i alla fall kolla på fotbollen ikväll så det blir bra.

image100


Emma fick Ronnie Sandahls bok "vi som aldrig sa hora" och jag ser verkligen fram emot att läsa den, han är riktigt duktig och skriver om bra saker, syrran har skrivit om mobbning och mobbingorganisationen Friends på sin blogg:
Emmas blogg och även Ronnie har skriver om det i sin krönika i Aftonbladet. Skrämmande när folk blir så rädda för att göra fel att de inte gör något alls. Jag hoppas verkligen att tjejen är okej för jag vet hur mobbning förstör folks liv och att vi inte gör något åt detta är inget annat än en skandal, och ryggradslöst!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback