Urladdning

Den här dagen kunde helt klart ha varit bättre. Trött som få imorse och höll på att få spel på bussen med de sjukt obekväma sätena sen var det möte i fyra (!) timmar om de nya arbetsrutinerna som ledningen ger oss att börja arbeta med den 1 juli (!) mitt i semestrarna.... ja jösses de vet inte mycket om att leda sin personal på det här stället vill jag lova. Alla har nu utvecklat sitt eget lilla sätt att undvika att göra som de vill att vi ska göra :) allt för att överhuvudtaget få stället att fungera. Nej idag tappade jag helt lusten för jobbet, känns inte alls roligt längre. Och ändå har det gått grymt bra för mig den senaste tiden, tror inte jag varit så här effektiv sen jag började....

Får lägga nytt krut på jobbsökandet, trist bara att rekryteringarna ligger lågt över sommaren. Men jag får väl bita ihop till semestern och ta nya tag sen i höst.

Nu är det i alla fall bara en dag kvar den här veckan och sen ska jag vara ledig i fyra dagar. Lite mini-semester.

Nu blommar det på min balkong och det börjar likna en djungel :) Riktigt mysigt.

image104




_____________________________________________________________



 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback