sommarsnö

Nu är det festival i stan igen och jag och Tina var nere i torsdags för att kolla på Rix Fm festivalen. Hade tänkt mig en mysig varm solig sommarkväll men shit vad kallt det var och så regnade det. Men vi var tappra och höll ut :) Och förutom ett asdåligt "uppvärmningsband" så var det helt okej.

image103


Idag har det dock varit underbart sommarväder och jag har solat, grillat och slappat. Blev en väldigt lugn helg och det känns riktigt skönt. Har rätt mycket på jobbet just nu, försöker jobba undan så mycket som möjligt innan semestern. Så även om det är lite körigt just nu så det lite investering till efter semestern så det inte blir alltför jobbigt att komma tillbaka... kan det vara värt.

Syster yster är nere på Hultsfred och det har varit lite tomt här utan henne men de har det toppenbra där nere har jag fått rapporter om :) Tycker lite synd om dem ikväll dock, det ska visst regna riktigt rejält inatt. Tur att de får komma hem sen, ska bli intressant att se hur hon mår. Minns att förra sommaren kunde hon inte prata ordentligt på en vecka haha

Kommentarer
Postat av: Emma

Jag lever! jag kan prata! hipp hipp hurra!

2007-06-17 @ 17:43:26
Postat av: Tina

Usch, bilden på mig är ungefär lika hemsk som vädret va då!!

2007-06-19 @ 12:26:09
Postat av: Maria

Till Tina
Nej inte alls och det var en kul kväll trots vädret :) Kram!!

2007-06-20 @ 22:08:48

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback