World of it's own

Så tog äntligen den här veckan slut. Imorgon får vi första beskedet om vad som kommer hända på jobbet. Spännande! och lite nervöst....

Helgen blev mycket bra. Precis vad jag behövde.

Emma har varit här och myst med mig och katterna. I lördags åt vi godaste pizzan i stan (La Colina på Pinocchio) och var på bio. Såg The Holiday, mysig film och Jude Law var så sjukt snygg ;) Filmen fick mig att vilja bli kär, så där på riktigt ,i en riktigt bra kille. Vilket säkert är mening att man ska känna efter att ha sett den filmen, finns inget bättre än en feelgood film när man behöver det som bäst...

100354-53


Tänker mycket på hur den närmsta framtiden kommer se ut, hur jag vill att den ska se ut.... Många tankar helt klart men tycker ändå att jag börjar närma mig ett svar. Sen är det inte säkert att det går att genomföra på en gång men det underlättar ju att veta vad man vill ....  Det var väldigt skönt att ha syrran här. Det är fantastiskt att umgås med någon som man inte behövde förklara så mycket för, som bara vet... Du är bäst älskling!

100354-54


































Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback