Vintern kom till sist

Ja när man vaknade imorse så var världen vit.

100354-55


Det blev nästan som jag ville på jobbet. Får ny chef, ny enhet och nya arbetsuppgifter från och med 1 feb. Ska bli lite spännande, och skönt med omväxling. Nu kommer jag även jobba inne i Uppsala vilket helt klart underlättar livet en hel del. Dock har vi inte fått några besked än om uppsägningar vilket är påfrestande för en del.... måste säga att de inte sköter det hela så snyggt. Får se om det händer nåt mer i veckan.

Var hemma i Västerås i helgen och myste med familjen. Kollde in brorsans nya lägenhet, riktigt mysig. Skumt att han bor precis där jag har spenderat mina första krogkvällar som 18 åring :) Man kan ju inte klaga på läget direkt. Sen har jag, Emma och mamma kollat på massa Grey's Anatomy avsnitt.... mys!

Var på en skum spontan fikadejt innan jag åkte hem.... kunde ha varit bra men nej inte riktigt. Intressant i alla fall :)

Kommentarer
Postat av: Tina

Hej! Visste inte att du var hemma i helgen; hade velat träffa dig ju...Jag ringde dig för några dagar sen och lämnade ett meddelande på din svarare, hoppas du hörde det! Vi kan väl höras nu nån kväll i veckan? Kram!

2007-01-21 @ 21:59:43
Postat av: Lotta

Hej hej,

Vad skönt att helgen var mysig! Hur blev det med glasögonen? Har ni bestämt er för några? Har du tid med en fika någon kväll?

stor kram,
LOTTA

2007-01-23 @ 17:19:27

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback