It's all gonna be different from now on

Afterwork i fredags med nuvarande och blivande kollegor blev oväntat trevligt. Kul att träffas utanför jobbet och se lite mer vilka alla är. Många positiva och en och annan negativ överaskning. Den lugna myskvällen övergick till fest och vi drack tequila vilket var riktigt länge sedan. Insåg varför när kvällen slutade med att vi sjöng karaoke  ;)

100354-57



Igår var jag på konsert på Katalin. Magnus Tingsek. Får tacka syster för att hon introducerade mig till denna fantastiska musik. Gick därifrån med ett leende på läpparna och ett lättare hjärta. Himla trevligt hade jag med Lotta också. Hon känner mig mycket bättre än vad jag tror ibland.

100354-58


_______________________________________________________________________________

Saker och ting har fallit på plats i mitt liv efter jul och nyår. Haft så mycket tankar och känslor som snurrat och jag har känt mig väldigt splittrad. Men nu har jag fattat beslut om min framtid som känns rätt i hjärtat. Jag ska flytta hem till Västerås under våren och har börjar leta lägenhet, ska på första visningen på tisdag vilket känns jättespännande!  Känns märkligt att jag ska avsluta min tid i Uppsala men jag är färdig med den här staden nu. Det är dags att gå vidare. Börja ett nytt kapitel i staden där jag känner mig hemma. Självklart känns det svårt att flytta ifrån vänner här i stan men vi har alla våra egna liv nu och jag måste göra det som känns rätt för mig. Vi är så pass bra vänner också så jag tror inte det förändrar så mycket. Och jag kommer ju vara här i stan varje dag för jag lär få pendla tills jag hittar ett annat jobb eller blir förflyttad till Västeråskontoret......

Så det kommer bli en mycket spännande och händelserik vår. Känns fantastiskt :)

Kommentarer
Postat av: Lisa

Vad mycket spännade som är på gång!! Ska bli sååå roligt att träffas på fredag och catha upp lite! Kram L

2007-01-31 @ 18:23:14

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback