Gott nytt år

Nu är det 2007.

Och igår var det bröllop. De var så otroligt vackra Carro och Peter. Blev alldeles tårögd när jag såg dem komma in i kyrkan. Sen var jag så nervös så jag trodde jag skulle kräkas men sången gick väldigt bra. Vi fick så mycket komplimanger så jag nästan blev generad :)  

Här är det vackra brudparet

100354-49

Festen blev himla kul fylld med massa fina tal, spex, sånger, god mat gott vin och många skratt :)  Brudparet fick verkligen bjuda på sig själva hihi. Sen blev det dans och det var rörande att morfar dansa med Carro. Betyder  nog otroligt mycket för henne att han kunde vara med igår. Vid tolvslaget var det fyrverkerier och champange. Vi kunde se ut över hela Västerås och alla fyrverkerier över stan. Vackert.

100354-48


Idag är jag otroligt seg... sovit ett par timmar på eftermiddagen och det lär inte bli mycket gjort idag. Känns lite som luften gått ur en. Men nu börjar 2007. Jag är inte så mycket för nyårslöften men ett kan jag väl klämma ur mig ,och det är att jag lovar att försöka leva så sant mot mitt hjärta som jag kan.

Imorgon bär det av hem till Uppsala igen. Ledig på onsdag också vilket känns väldigt skönt. Hem och mysa med kissarna....

Så här pigg och glad var jag igår :)

100354-50

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback