closure

Det är storm i Uppsala ikväll. Rutorna skallrar och mina möbler på balkongen far omkring. Rätt mysigt när man kan vara inomhus. Men vädret passar min sinnesstämning. Eller snarare så kommer vädret imorgon bitti när stormen har lagt sig kännas som det gör i mitt hjärta nu.... som lugnet efter stormen. Äntligen har jag fått mitt avslut. Closure.

Tomheten finns helt klart. Och en vän sa det mycket bra... där det förut funnits hopp, sorg, bitterhet, ilska, längtan finns nu... ingenting.... och det känns som en lättnad. Men också som ett tomrum. Som nu ska fyllas med annat. Och jag ska försöka hålla mitt nyårslöfte att bara fylla mitt hjärta med sånt som är sant mot mig själv och den jag är och vill vara.

Kommentarer
Postat av: Lotta

Hej gumman,

Nu är jag tillbaka hemma!! Har läst din blogg och bröllopet gick ju finfint, ni är så duktiga syster & du!

Här händer det saker, måste ses väldigt snart så jag för höra allt och krama på dig!!! Slår en pling imorgon (vi ska till Stoffes föräldrar och fira jul idag så jag gissar på att vi kommer hem sent).

massa kramar till världens bästa!

2007-01-13 @ 13:02:06

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback