avtryck

Ja då är jag tillbaka i Uppsala, tillbaka på jobbet och i vardagen igen... Det enda positiva med det nu är mina gudomligt gosiga kissar. Annars känns det mesta halvkul just nu. Vill inte alls vara här.

Den här dagen blev inte alls vad jag hade tänkt och ikväll är det många tankar som blandas med tårar.... Känns som jag är på helt fel platser nu. På jobbet. I den här staden. Känner mig inte hemma här längre... Något har förändrats men jag vet inte vad. Har ett hål i hjärtat och en längtan bort. Till något nytt, till något annat. 

Hade hopp om att saker skulle förändras. Att det skulle vara min tur nu. Men så blev det inte. Det var inte rätt och jag är nog mer besviken än jag trodde. Hade hoppats både på jobbet och på personen..... Känner mig själv bättre nu i alla fall märker jag. Vet vad jag vill och behöver, och definitivt vad jag inte orkar med. Vill ha det enkla, det självklara... Och jag är nog tillräckligt naiv för att tro att det finns :) 

"Jag är alltid tryggast när du är en liten bit ifrån, en rörelse i ögonvrån "

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback