Tredje söndagen i advent

Efter en rätt känslomässig helg så blev det söndag.
Tredje söndagen i advent och en vecka kvar till julafton.

Spenderade dagen med familjen och åt god middag och myste. Emma var på bal i fredags och jag tvingade henne ta på sig sina fina klänning igen så jag kunde ta kort på henne, en riktig prinsessa!

image143


Satt och tittade på tv galan på TV3 som hyllar svenska hjältar. Rätt svårt att titta på något sådant utan att bli berörd och man önskar att man själv har lite av deras mod och engagemang för, i många fall, fullkomliga främlingar. Grymt impad av killen som räddade livet på en kvinna genom att avbryta en misshandel med fara för sitt eget liv. Vissa skulle säga dumdristigt, jag måste säga modigt.

Nu är det bara en jobbvecka kvar innan jul (för mig faktiskt bara fyra dagar) och det känns så galet skönt. Julstämningen börjar faktiskt komma krypande och julmusiken smyger sig in på spellistan i iPoden :) Om bara det kunde komma lite snö.....

image144



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback