Nu kommer känslan....

image145


Jag älskar det här upplysta trädet som står mitt i Vasaparken. Nästan lite magisk känsla över ett ensamt upplyst träd bland alla andra mörka och kala träd...

Julkonserten med The Real Group ikväll var både galet rolig, de bjuder på sig själva må jag säga, och så där juligt finstämt som det ska vara. Det är en riktigt njutning att höra dem sjunga.

Och nu är jag äntligen julledig och det var på tiden. Jag var lite orolig innan att ledigheten skulle förstöras av tankar och oro inför alla förändringar som är på gång på jobbet men, helt ärligt ,så fort jag klev utanför dörren så lämnade jag det bakom mig :) Det är så inte värt det!

Imorgon blir det julklapssshopping (med resten av stan antar jag) och lunch med Tina.

Nu börjar julkänslan komma krypande. ....

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback