Ljus i mörkret

Helgen kom och försvann och nu är det snart onsdag. Tiden bara springer förbi, vilket iofs är rätt skönt i detta mörker. Vi lever just nu i de två mörkaste veckorna på året innan det vänder. Och det känns, är galet trött mest hela tiden.

Sen för att göra mitt liv ännu roligare så har de jävla pälsängrarna överlevt Anticimes utrotningsförsök. Så nu går vi till fas 2 och ett nytt utrotningsförsök på fredag följt av att jag tätar alla lister i hela lägenheten. Yippie. Slipper i alla fall tvätta alla kläder denna gång då jag var lite smart och förvarade dem bättre efter förra gången. Katterna kommer bli så glada av att behöva ut och åka bil igen :)

Igår lyckades jag fixa biljetter till Kent i Västerås den 29 februari! Trodde helt ärligt aldrig jag skulle få se dem spela i min hemstad :) Men glad blev jag! Köade tilsammans med ett gäng 17 åringar som efter att vi diskuterat vilka konserter vi varit på frågade "hur gammal är du egentligen?" haha tack för den!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback