If I ...

image142

Nu är jag och katterna tillbaka i lägenheten och jag hoppas verkligen att det räcker nu. Det blev riktigt snyggt när vi tätade alla lister och lägenheten är väldigt välstädad och det får väl vara bonusen :)

Blev en mysig kväll i fredags hemma med familjen. Vi kollade på Idol finalen och det var väl helt rätt att Marie vann måste jag säga. Amanda har nog sitt på det torra ändå. Synd bara att  vinnarlåten var bland det tråkigaste jag hört.

Var på dejt igår kväll och det var riktigt trevligt. Länge sedan jag satt och fikade med någon i sex timmar :) Fascinerande att man kan ha så mycket att säga haha. Tråkigt nog så fanns där inget mer än kompisvibbar men förhoppningsvis kan de leva vidare i alla fall. Det dräller verkligen inte om bra killar i mitt liv. Och att hitta rätt är sannerligen inte lätt. Fick i alla fall en komplimang som lyste upp i mörkret ;)

Idag blir det söndagsyssel, ska tvätta och handla. Försöka förbereda lite matlådor för veckan. Bara två veckor kvar till jul nu!!!! och två veckors ledighet :)  Ska skriva jobbansökningar också. Jag tappade lite sugen efter hela floppen med jobbet i Eskilstuna men nu ska jag ta nya tag!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback