Gott Nytt År!

Julen har varit mycket bra. Lugn och mysig med massa familj, släkt och vänner. Och mat :) Precis som det ska vara med andra ord.

Var ute på juldagen vilket var första gången på en massa år och hade riktigt kul. Lite oväntat faktiskt. Återsåg massa gamla skolkompisar och annat löst folk. Fascinerande vad folk försöker övervinna varandra i att ha lyckade liv en sån kväll. Radar upp vad de lyckats prestera sen sist. För folk man inte känner för fem öre, varför bry sig om vad de tycker?

Har också hunnit med middag hos Tina med gamla gymnasietjejerna. Det var kul att ses och se vad som hänt sen sist, och för vissa har det hänt mycket. Om jag tänker på var jag var för ett år sedan så har det ju hänt mycket i mitt liv med men det ser man inte när man är mitt uppe i det...

Sen har jag lyckats blivit sjuk och fått halsfluss. Så senaste dagarna har jag legat hemma och varit sur över att jag missar nyårsfestligheterna med Lotta i Uppsala. Men hon har lovat dricka bubbel åt mig ikväll :) Vi får ta igen det en annan gång gumman!

Så det blir en lugn nyårsmiddag med familjen istället vilket i mitt tillstånd känns precis lagom :)

Gott Nytt År vänner, hoppas det blir ett bra år!


image147




Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback