Sista semesterveckan

Veckan i stugan blev helt underbar. Precis vad jag behövde kände jag. Vädret var toppen mest hela tiden så det blev mycket sol, bad, grillning och bara slappa... vattnet var varmt och klart och varje dag inleddes med ett morgondopp vid bryggan. Det är sån lyx att kunna bo så nära vattnet och så avskiljt. Inga grannar i närheten alls. På kvällarna när jag skulle sova var det så tyst att jag kunde höra mina egna hjärtslag, vilket nästan var obehagligt. Man är helt klart inte van vid tystnanden, men den var väldigt vilsam...

image121


image122

image123


Känner mig utvilad efter semestern, men inte alls sugen på att jobba. Och det beror nog mer på jobbet än något annat så nu ska jag verkligen ta tag i det här och se till att ta mig därifrån. Kommer inte må bra av att stanna där så länge till känner jag.

Igår hamnade jag hemma hos moster Lena och Ivo med Carro, Peter och lilla Tilda och käkade kräftor. Väldigt gott och mysigt! Men det blev nog något glas vin för mycket för mitt huvud är inte riktigt sig självt idag :) Blir nog en rätt lugn dag har jag en känsla av hehe..

Helgens filmtips: Breaking and entering, om inte för den bra filmen så för att Jude Law är så sjukt snygg ;)


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback