Pearls on a String

Snart är den första veckan på jobbet efter semestern avslutad. Och det har varit lite av en ansträngning måste jag säga :) Tidiga mornar är verkligen inte min grej och långa bussresor är inte heller så upphetsande... Men på måndag börjar snabb-bussarna gå igen som tur är. Annars är väl det mesta som vanligt på jobbet, förutom att tre (!) killar i min grupp ska sluta i början av september. Skittråkigt, och så klart är jag galet avsundsjuk haha. Jag hade kompetenssamtal med min chef idag och hon är väldigt nöjd med mig och det är aldrig fel att höra...

Helgen blir lugn. Ska träffa Tina imorrn för lite pizza och film och det ska bli supermysigt. Spar festandet till nästa helg då det är kräftskiva på g!

Jag och kissarna gosar ikväll och lyssnar på musik. Har helt fastnat för Ryan Adams nya Easy Tiger, rekommenderas varmt. Konsert i november!

image124



























Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback