mer semester

Fixade så jag fick förlänga min semester med några dagar vilket betyder att jag kan hänga med ner till stugan på söndag. Det var galet länge sedan jag var där och med det fina vädret som ska komma nästa vecka så kan jag inte tänka mig något bättre just nu :) Emma ska bo hos kissarna och det känns skönt att veta att de är i säkra händer.

Ikväll har det varit filmkväll och jag har kollat på den rätt förutsägbara Music & Lyrics och Den innersta kretsen som var en spionfilm som faktiskt var riktigt bra. Rätt långsam men spännande och trovärdig. Helt klart sevärd.

Har registrerat mig på Facebook efter många om och men, så leta reda på mig där om ni är registrerade. Hittade en hel del av mina kära collegekompisar och det är sjukt kul att "se" dem igen. Det har gått rätt lång tid nu men när jag ser kort på dem så känns det som igår jag och Mike var ute och festade tillsammans :)

Ikväll var det en underbar solnedgång och jag har helt klart den bästa utsikten från min balkong:

image117


Imorgon är det The Ark som gäller i Eskiltuna!



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback