make a wish

Oplanerad afterwork kväll i fredags vilken blev himla kul. Galet varmt och mycket folk. Och jag tycker definitivt du ska satsa på den där killen Johanna ;)

Kräftskiva i lördags och det var mycket god mat och trevligt sällskap. Tur med vädret hade vi också och det är så mysigt i deras trädgård. Hade en underhållande diskussion om rökning. Jag hoppas att budskapet gick fram utan alltför mycket hard feelings :) Natten blev underbart stjärnklar och det känns i luften att hösten är på väg.


image126



Idag var jag och Emma på bio och såg tredje Pirates filmen (äntligen) Kändes dock väldigt upplagt för en fjärde film så vi får väl se om det verkligen var den sista. Alltid lika kul att se Johnny Depp som Jack Sparrow. Galet snygg och charmig trots den smutsiga piratlooken ;)

Sen var det söndagsmiddagmys med familjen. Fick med mig Emmas gamla kamera och iPod hem också vilket jag tackar för :)) Trevligt när syster yster uppgraderar sin utrustning haha

Grym söndagsångest idag. Inte alls lust att jobba imorgon. Trött på jobbet och i fredags hade jag noll tålamod med folk som ringde och drygade sig, vilket inte är hållbart alls på mitt jobb. Tror jag måste komma igång ordentligt med att träna och gå lunchpromenader så jag får ut min frustration nånstans..... annars vet man aldrig hur det slutar :)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback