Då kommer känslan, den krypande känslan...

Har varit väldigt trött och seg, oinspirerad, den här veckan. Det var lite kul att komma tillbaka till jobbet efter semestern men nu känns det som jag kan det här igen :) Det räcker nu....

Ringde på ett jobb jag sökt och det visade sig att 600 andra också sökt det jobbet. I det läget är det lite svårt att bibehålla sitt goda självförtroende och tro att man ska få det.... Men jag söker vidare.

Idag har jag på mitt eget lilla vis haft terapisession med mig själv och städat hela lägenhet grundligt, tvättat, lagat massa matlådor, pysslat med katterna och tagit en låång dusch och pysslat om mig själv också. Funkar hur bra som helst och nu känner mig lagom nöjd med mig själv igen :)

Snart är det helg och det ska bli skönt och på lördag väntar det kräftskiva hos Tina och Andreas och det ser jag fram emot. Både mot sällskapet och kräftorna!


image125













































Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback