Sommar i april

Nu är jag äntligen ordentligt inflyttad i lägenheten och det mesta skulle vara bra om jag också kunde få min Internet uppkoppling också. Insett hur beroende jag är, tur att det finns dator på jobbet och hemma hos föräldrarna där jag är nu.

image83


Helgen har varit helt otroligt varm och skön. Sommar i april :) Jag har varit mycket hemma hos föräldrarna och arbetat massor i trädgården, grillat, solat och haft det allmänt mysigt. Det är riktigt välgörande att få kratta, riva mossa och packa säckar med skräp :) Syns att man gör något i alla fall.

image82


Min hosta vägrar att ge sig men det har varit skönt att få sova ut lite i helgen så jag hoppas det går bra att jobba i veckan. Blir helt klart bättre när det är varmt ute också det märks. När det är sånt här fint väder så börjar jag längta till sommaren och att jobba imorgon känns helt onödigt. Vi får väl ta en lunch vid ån dock och försöka njuta av solen och värmen så länge den stannar...

Kommentarer
Postat av: emma

jag gillar dig <3

2007-04-15 @ 18:10:27

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback