little dysfunk you

Intervjun gick bra. Tror att de gillade mig :) Däremot så vill jag inte ha jobbet och kommer tacka nej om jag blir tillfrågad. Själva arbetsuppgifterna var bra men de jag skulle jobba med och hela stället bara kändes så fel.... Och ibland måste man lyssna på magkänslan. För mig är det superviktigt att man funkar med sina kollegor och kan ha trevligt ihop också annars blir ju vilket jobb som helst outhärdligt... på det här stället skulle jag jobbat med fem kvinnor i övre medelåldern som alla var överviktiga och såg ut att heta Sirkka (inget ont om varken finnar eller överviktiga) som inte ens log när jag hälsade på dem... nja nåt bättre än så vill jag hitta ;) Speciellt eftersom det här jobbet också innbär pendling. Hade det varit i Västerås kanske kanske jag tänkt annorlunda.
Kul grej var att chefen där också läst statskunskap och var hur impad som helst över att jag haft Jan Teorell som handledare på min magisteruppsats :)
Finns fortfarande ett annat jobb jag hoppas på så fortsätt håll en tumme....

Ikväll betalar jag räkningar och kollar på Grey´s.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback