jäkla hosta

Helg igen. Och äntligen fungerar internet i min lägenhet. Vad skulle jag göra utan pappsen :) Dock verkar datron ha fått i sig något olämpligt eller nåt för den gör massa konstiga grejer hela tiden hehe

Fick åka till läkaren igår kväll som kollade upp min envisa hosta men jag har inte lunginflammation och det var ju skönt att höra. Fick ett nytt recept på min knarkhostmedicin så jag ska kunna sova och sen någon annan medicin som han hoppades skulle fixa det, men annars var det bara att "stå ut"... och jag försöker verkligen men det är så jäkla tråkigt att vara krasslig hela tiden. Jag märker ju att så fort jag tar i lite typ cyklar i motvind så får jag värsta hostattackerna... så det gäller att hålla sig på mattan ett tag till...

Så inget partaj direkt i helgen... ska försöka övertala mamma att åka till Ikea och köpa nya gardiner. Just nu ser det rätt kul ut i vardagsrummet med gardiner som är tio centimeter för korta :)

Nästa vecka kan det hända kul grejer... nu när det är på riktigt så har jag blivit lite hemlig och knappt sagt det till någon. Ska på anställningsintervju men jag vet inte än om jag verkligen vill ha jobbet... så vi får se. Spännande ska det bli i alla fall. Återkommer med detaljer.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback