Flytten

Det är jobbigt att flytta. Har insett att jag aldrig tidigare har flyttat på riktigt :) Hade jag vetat hur jobbigt det var hade jag nog inte sett fram emot det så mycket :) Men nu närmar jag mig slutet i alla fall. Nu har vi målat, monterat möbler, borrat, bytt lampknappar och strömbrytare, sytt gardiner etc etc etc....


image80


I tisdags gick flyttlasset och allt gick förvånansvärt smidigt. Kissarna är på pensionat och hämtas imorgon (längtar efter dem nu) Idag var jag och mamma och storhandlade och fyllde på matförrådet också... så imorgon flyttar jag in på riktigt. Insett att det kommer bli märkligt att vara i Västerås och inte bo hos min familj.... det har jag aldrig gjort förut :) Lägenheten börjar redan dock kännas lite som hemma och bättre blir det imorgon när det sista blir uppackat och allt kommer på plats. Lyckades dock sätta upp tavlor på väggarna idag så det tar sig :) Sen får ni alla komma och hälsa på och se hur fint jag fått det!!

image81

Får se om det kanske blir lite tid över under påskhelgen att bara ta det lugnt och njuta av att jag faktiskt är ledig :)

Kommentarer
Postat av: Sara

Vad fint det ser ut gumman! :)
Snart kommer jag och hälsar på dig...

Glad Påsk!

Kramkram

2007-04-06 @ 21:15:01
Postat av: Minna

Vad kul det var att träffa dig och tjejerna och att få se din nya lägenhet! Superfin! Jag är verkligen imponerad av hur mycket du har hunnit med. Det ser ju ut som om du redan har bott där i flera veckor, minst!

Stor kram

2007-04-08 @ 21:28:59

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback