Det blev nya gardiner

Det blev en tur till Ikea och nya gardiner i både sovrummet och vardagsrummet. Blev himla snyggt måste jag säga själv :)

image85


Känner mig lite bättre med hostandet, igår sov jag en hel natt utan att hosta för första gången på tre veckor. Klart framsteg. Får försöka ta det lugnt i veckan med så kanske jag är redo för lite partaj till Valborg i alla fall...

Känns lite overkligt inför anställningsintervjun på tisdag.... kanske för att jag inte riiktigt vet om jag vill ha jobbet, har sökt ett annat jobb som jag också är väldigt sugen på men där gick ansökningstiden ut i fredags så jag har inte hört något än. Får se hur det verkar på tisdag. Känns lyxigt att kunna söka jobb och gå på intervjuer utan att behöva känna sig deperat....

Nu blir det söndagsmys i soffan med kissarna!

Kommentarer
Postat av: Sara

Ååååhh, vad fint det ser ut Maria!!!:) Vill verkligen komma och hälsa på dig snart!!

Har varit hemskt dålig på att höra av mig till dig, men det har varit så mkt de senaste veckorna. Har jobbat typ hela tiden, känts som om jag har bott där... Men men det ger ju pengar så ska väl inte klaga...
Denna vecka är mindre jobb men har precis varit och hämtat hemtenta som jag ska sitta med hela veckan ist. Kul kul..

Vi får ringa snart, ok? Krya på dig med hostan, sånt är inte roligt alls.

Puss och kram

Sara

2007-04-23 @ 11:44:25

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback