You and me my baby

Haft en så bra dag idag! Ibland kan det vara så sjukt tillfredsställande att ha ett jobb där man verkligen kan kryssa av saker på en lista och så är det klart. Lyckades göra alla saker på min att-göra-lista idag :)
Annars surrar det en massa på jobbet om vad som kommer hända nu i och med maktskiftet. Ska bli spännande att se om de kan komma på nåt bra.

Var på gymet efter jobbet trots att allt jag ville göra när jag kom till stan var att gå hem och sova. Men jag tog mig i kragen och nu är jag grymt stolt över mig själv :) Gick riktigt bra idag också....

100354-16
Känner mig mer som mig själv
nu än på länge.
Vilket är en alldeles
underbar känsla.

Imorgon kommer Emma.
Blir en bra helg det här...















Kommentarer
Postat av: Lotta

Hej gumman,

Hoppas du & syster hade en fin helg! Jag har varit ledig... och sovit bort hela helgen, suck! Men det antar jag var på sin plats ändå. Det är så schysst att läsa din sida- den är kanonfin!!

Snart fyller du år, hurra!! Ska bli roligt att få fira dig! Får dra i mig en massa medicin & se hur länge jag överlever med kissarna =)

Vi får försöka lösa det här med en middag på någon nation, ska skyffla om i mitt schema så löser det sig nog! Slår en pling imorgon!!

massa kramar till dig!

2006-09-24 @ 19:14:47
Postat av: Minna

Grattis på födelsedagen!
Hoppas du får en bra dag idag trots mycket jobb!
Puss&kram

p.s. Såg att din katt har samma stavning på sitt namn som min mamma. Lustigt!

2006-09-26 @ 14:25:28

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback