waiting for a sign

Blev en riktigt mysigt helg och det var precis vad jag behövde.

Emma var här och lyste upp min helg, tyvärr var hon tvungen att åka
hem sen vilket fick mig att sakna min familj massor.
Men jag åker hem nästa helg som tur är.


Igår var jag på bio med Kajsa och såg filmen Sök... Handlar bl a om internet dejting och mer deprimerande film har jag inte sett på länge. Både jag och Kajsa var nog lite deppiga redan innan men efter filmen kunde vi bara skratta åt eländet. Så om du inte behöver bli påmind om livets jävligheter kan du hoppa över den filmen...

Kissarna har varit så otroligt gosiga på senaste tiden. Maija hoppas upp i mitt knä så fort jag sätter mig ner :) De kanske känner av mitt behov av närhet ..... tror de har ett annat medvetande än vi människor har helt klart. Så glad att jag har dem.


'"I was high on forever, always together, but now I'm coming down "








Kommentarer
Postat av: emma

älskar dig, du lyste upp min helg med! vi ses snart

2006-09-25 @ 00:08:23

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback