välkommen hem

Varit en bra helg.
En kväll med nära vänner och grymt mycket skratt :) Du har gjort ett bra jobb på Värmlands Lotta!
Sen en lite mer stillsam kväll i Stockholm med folk det var länge sedan jag träffade. Det var en del kära återseenden och det är en vacker stad en sensommarkväll.... Blir mycket prat om att bo i Stockholm en sån kväll och jag har väldigt blandade känslor för det. Vore ju smart med tanke på att alla jobb jag söker finns där men ändå... jag känner mig inte alls hemma där. Staden är fantastisk men för mig kanske mer på avstånd...

Nu väntar en vecka av kurser på jobbet vilket innebär att sätta sig i skolbänken igen. Kan vara skönt som omväxling. Blir lite sovmornar och tidiga dagar och det är aldrig fel :)

Äntligen har Caroline kommit hem också! Saknat dig tjejen!!
Ska bli grymt att ses i helgen... Du har varit borta alldelses för länge...

Nu ska jag vara lite seriös och sätta mig och titta på debattduell mellan Persson och Reinfeldt och försöka bestämma mig för hur man ska rösta i det här valet som närmar sig :)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback