Jag glömde vem jag var

100354-14


Ah nu är resa bokad i november till Gran Canaria :) 
Sol, bad, god mat, paraplydrinkar, två vänner... kan det bli bättre??
Känns skönt att ha det på papper nu, då har man nåt att se fram emot. Återstår några detaljer bara, som att söka semester från jobbet hihi och fixa nåt till katterna. Men det ska nog lösa sig det med.

Blev en bra dag idag. Fick otroligt mycket gjort på jobbet, tror jag mår bra av att ha grymt mycket att göra verkar få mer gjort då. Kanske behöver pressen... Sen träffade jag Kajsa på stan tog en latte och shoppade lite. Blev en ny jacka, helt spontant :) Shopping är grymt bra terapi ibland och jag mår genast mycket bättre.

Blir övertidsjobb imorgon igen suck, ska bli skönt när september är slut faktiskt. Kan återgå till mer "normala" tider. Tog knappast det här jobbet för att sitta och jobba sent på kvällarna. Men sen är det fredag och planerad utgång, och fest i Stockholm på lördag. Kan nog bli en bra helg!

Nu kommer Sofie snart och kollar på tv och dricker te med mig. Börjar bli en tradition nu :)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback