ett år äldre

Så är jag 26 år gammal ... födelsedagen blev en bra dag. Glasstårta på jobbet och så träffade jag Lotta och åt middag. Och vilka fina blommor jag fick :)   Tack alla vänner som kom ihåg mig på min dag, det värmer!!  Nu ser jag fram emot att få komma hem i helgen och fira födelsedagen med familjen. Ska åka och hälsa på mormor o morfar och farmor o farfar också.... Saknar dem så det ska bli väldigt skönt att få komma hem lite.


Funderar lite på året som gått och om jag känner mig äldre. Har hänt väldigt mycket det sista året och jag borde nog känna mig äldre men det kan jag knappast påstå att jag gör. Dock har jag ju samlat på mig en del vuxenpoäng med bl a fastjobb :) Men jag kan i alla fall säga att jag lärt mig massor. Framförallt har jag nog lärt känna mig själv bättre. Och det känns som en ovärderlig tillgång. Enligt min mamma så upplever man sig själv aldrig äldre än ca 25 år och hon kan nog ha rätt i det.


Kommentarer
Postat av: Sara B

Grattis grattis!! Jag ska kolla upp den 7:e, måste bara dubbelkolla med jobbet... Tack för senast också och för presenten, det blev en trevlig fest tycker jag! Kram Sara B

2006-09-27 @ 22:17:16

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback