en nystart

Ja imorse vaknade vi upp i ett nytt Sverige. Jag hoppas det kommer bli det jag hoppas på: en chans till förnyelse och nya idéer. Inte en försämring av villkor för folk som har det svårt. Har en del personliga orosmoln när det gäller det......
Mycket som kommer förändras och säkert mycket som inte kommer att göra det. Tycker det känns rätt spännande :) Vet att många i skolans värld är glada idag och jag tycker det skulle vara kul om vi får se Björklund som skolminister. Dags att strama upp skolpolitiken.

Helgen har varit bra. Flashigt cocktailparty i fredags med de godaste drinkar jag någonsin smakat :) I lördags kom Tina på spontanbesök och fick träffa massa Uppsalavänner på inflyttningsfest och party på BJ. Blev en riktigt kul kväll med en massa trevligt folk :)

Nu väntar en vecka med massa jobb och en hel jobbiga möten... huuuuu och så börjar jag bli förkyld. Men jag har nåt att se fram emot till helgen i alla fall. Då kommer systeryster hit och vi ska ha en riktig myshelg! Ser fram emot det. Saknar dig massor med mycket gumman.

Var fint väder nu på eftermiddagen och solen lyser så fint på mina blommor på balkongen som nu klättrat nästan ända upp till taket. Synd att de inte kommer att klarar kylan så bra sen (men vem kommer göra det...)


Kommentarer
Postat av: emma

och jag saknar dig älsklingen!

2006-09-18 @ 22:28:03

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback