Utvilad

Vad jag behövde den här helgen. Får alltid på nåt sätt distans till mitt eget liv här när jag åker hem, på ett bra sätt. Ser saker mer för vad de verkligen är och vad som egentligen är viktigt för mig. Vilket jag uppenbarligen behöver bli påmind om ibland...

Firade födelsedagen och fick jättefina presenter, och massa god mat :)
Emma har nya mysiga kläder som jag naturligtvis la beslag på hihi
Blev en riktigt myshelg. Älskar min familj otroligt mycket.

Sen lyckades vi med gemensamma krafter städa upp i carporten och montera ner katternas sommarhem. Så nu är det verkligen höst.....


Fick skjuts hem med massa grejer och nu har jag fixat och grejat här hemma också. Nytt överdrag till soffan, nya kuddar, ny matta och nya gardiner blev det i arbetsrummet. Så nu känns det som ett helt nytt rum! Blev riktigt fint om jag får säga det själv. Brunt och beiget är de nya färgerna, höstmysigt.

Ny vecka imorgon med tre utbildningsdagar. Både skönt och jobbigt. Men bonusen är helt klart sovmornar och att jag dessutom slutar tidigare. Mer tid åt vänner och träning vilket aldrig är fel.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback