tända ljus

100354-35


Ja nu är det verkligen höst, snöblandat regn och blåst... Jag har i alla fall tur som jobbar inomhus :) Och ikväll kommer Sofie hit och kollar på sista Desperate housewives, det är iofs det mysiga med sådana här kvällar. Katterna är också supergosiga och alldeles underbara värmdynor :)

Helgen hemma var mysig som väntat. God mat, filmmys och intressanta kvällsamtal om evolutionsteori hehe. Lyckades fixa alla kläder inför bröllopet så nu är det bara att öva på sångerna syrran :) Ska bli otroligt kul men det pirrar allt lite i magen också måste jag medge.
Hälsade på farmor på sjukhuset också och det var bra att träffa henne, men jag blir så rädd att förlora henne. Får ju inse att de är gamla nu... och jag tycker så synd om farfar som sitter där på sjukhuset hela dagarna. De har ju alltid haft varandra.
Gick förbi kyrkogården idag och folk har redan börja tända massa ljus inför helgen... Det är en sån fin högtid men jag hoppas det dröjer innan jag behöver gå till någons grav och minnas dem.....





Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback