söndag

Festen igår blev himla lyckad! Kul att så många kunde komma. Och tack för alla fina presenter, vissa fick mig att längta till vår resa ännu mer :) (Bara en månad kvar nu!!!! )  Liljorna står här och doftar så otroligt gott också.

Inga större missöden förutom för Andreas som lyckades bryta sönder sitt  Visa-kort :) och jag hade skoj ute också vilket var ett tag sen faktiskt. Berodde helt och håller på sällskapet! Men det finns mycket skumma människor på bj måste jag säga.... lustigt att så många männiksor med attitydproblem samlas på samma ställe......

Och nu är det söndag igen.. och här sitter jag på söndagskvällen och önskar att helgen vore längre... men jag får bita ihop tror att det borde bli en rätt lugn vecka på jobbet. Sen ska jag åka hem nästa helg till familjen och DET ser jag fram emot jättemycket. Saknar dem allihopa!

Vem vet kanske blir en oväntat bra vecka det här, undrens tid är förhoppningsvis inte förbi....






Kommentarer
Postat av: Lotta

Hej hej gumman,

Vad roligt att festen blev så lyckad, tänkte på er! Du är allt en bra festfixare =)

Hur mås det annars? Min vecka är helt galen, är hemma först på fredag så jag slår en pling då när jag hunnit pusta ut! 58 dagar kvar!!

Stor kram till dig!

2006-10-24 @ 10:07:38

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback