Regn

100354-29Nu har jag precis skrivit tre stycken jobbansökningar!! Så hoppet lever :) Två av jobben är verkliga drömjobb så håll en tumme eller två för mig....

Annars är det en riktig höstdag mörkt, regnigt och ruskigt.... Usch.


Men vi var och betalade vår resa till Kanarieöarna idag så jag drömmer om sol, värme och bad :)

Var galet effektiv på jobbet idag och det är så mycket skönare att vara där när chefen är borta.
Rätt tydligt tecken på en dålig chef när personalen mår bättre när chefen är på semester....

Snart är det helg och på fredag ska jag på Berns med syrran och hennes kompis och kolla på Ryan Adams. DET ska bli galet kul! Sen följer syster yster med mig hem så vi får hänga lite också. Sen ska jag även träffa upptagna Lotta på lördag :) Enda helgen denna termin vi kan träffas så man får passa på hihi Ser fram emot när hon lämnar nationslivet så man får se lite mer av henne.

Kommentarer
Postat av: Dunder

Håller mina tummar för att du ska ha tur m ansökningarna, d svåra är att hålla humöret uppe när d är jobbigt o man får tillbaka alla ansökningar... MEN d viktiga då är att hålla humöret uppe o skicka in fler o fler o fler...tro mig jag vet, i maj efter att ha skickat in hundratal ansökningar fick jag ett jobb som gav mig chansen att förra månaden i september åka till New York... Så snart vänder det, jag lovar!

/Be strong Kram Dunder

2006-10-11 @ 22:10:29

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback